Özel Şoförlü Araç Hizmeti

Özel Şoförlü Araç Hizmeti

Kendi aracınız yoksa ya da aracınızı kullanmak istemiyorsanız, tatil beldelerinde otelinize ya da uçuşunuzdan önce havaalanına rahatlıkla özel bir araçla gitmek istiyorsanız; kısacası “keşke özel şoförlü, konforlu bir araba kapıma kadar gelseydi” dediğiniz anlarda ClubFinans Xclusive yanınızda! Bu hizmetimizle sizi özel şoförü olan, konforlu bir araçla hizmet noktalarımız arasında güvenle taşıyoruz.

Ne?

Sizi, özel şoförlü konforlu bir araçla seyahat etmenizi sağlayan hizmet.

Nasıl?

Özel şoförlü araç hizmetimizden faydalanmak için yapmanız gereken transferinizden en geç 6 saat önce (0216) 522 49 59 numaralı özel ClubFinans hattını arayarak rezervasyon yaptırmak.

Ne Zaman?

Tek yapmanız gereken transferinizden en az 6 saat önce haftanın 7 günü, 09.00-23.00 saatleri arasında 0216 522 49 59 no’lu ClubFinans Hizmet Hattı’nı arayarak rezervasyon yaptırmak.

  • Değişiklik taleplerinizi mesai saatleri içinde (haftanın 7 günü, 09.00-23.00 saatleri arasında) transferinizden en az 6 saat önce, iptal taleplerinizi ise en az 3 saat önce ClubFinans Hizmet hattını arayarak bildirmeniz gerekir.
  • ClubFinans üyesinin aynı gün ve aynı adresten başlayacak özel şoförlü araç hizmeti taleplerinin arasında en az 1,5 saat olması gerekir.

Neden?

Transfer ihtiyacınız olduğu durumlarda ClubFinans ile özel şoförlü araç ayrıcalığını yaşamanız, yakınlarınızla ya da misafirlerinizle transferlerinizi güvenle sağlamanız için

Nerede?

Özel Şoförlü Araç Hizmeti İstanbul, Ankara, İzmir (Çeşme dahil),Antalya ve *Bodrum için geçerlidir. Hizmetimiz çerçevesinde şehirler arası veya merkez dışı ilçeler arası transfer yapılamamaktadır.

Merkez Dışı İlçeler:

  • İstanbul için: Çatalca, Silivri, Sultanbeyli ve Şile;
  • Ankara için: Altındağ, Çankaya, Etimesgut, Gölbaşı, Keçiören, Mamak, Sincan ve Yenimahalle dışındaki ilçeler;
  • İzmir için: Balçova, Bornova, Buca, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karşıyaka, Konak, Narlıdere, Menemen ve Urla dışındaki ilçeler;
  • Antalya için: Kepez, Konyaaltı, Muratpaşa ve Kemer dışındaki ilçeler;

Kim?

Özel şoförlü araç hizmetinden ClubFinans Xclusive,ClubFinans Xclusive Doctors, ClubFinans, ClubFinans Doctors ve BÜMED Xclusive kredi kartı ve ek kart sahipleri Xclusive Bankacılık veya Özel Bankacılık üyesi olmaları* halinde faydalanabilir.

Ücretli ClubFinans,Ücretli ClubFinans Xclusive kredi kartı ve ek kartlarından birine sahip olan müşterilerimiz ise bu hizmetten herhangi bir koşul olmaksızın faydalanabilirler.

Rezervasyon sırasında bildirmeniz ve kredi kartı detaylarını belirtmeniz koşuluyla, misafirinizi de Özel Şoförlü Araç Hizmeti'nden yararlandırabilirsiniz. Misafir için yapılan rezervasyonlarda transfer bedeli kart sahibinin kredi kartından tahsil edilecektir. Rezervasyonunuz sırasında bildirmeniz kaydıyla hizmet yerleri arasında yer alan iki nokta arasında başka adreslere de uğrayabilir, ara alım yapabilirsiniz.

*Bodrum için Bodrum (Milas) Havalimanı başlangıç ve bitişli tüm Bodrum Yarımadasına geliş/gidiş transferleri ile Bodrum merkezden başlangıçlı ve bitişli olmak üzere tüm yarımada transferinde hizmet verilmektedir.

  • *QNB Finansbank Xclusive müşterisi olabilmeniz için birikim ortalamanızın 100,000TL ve üzerinde olması, QNB Finansbank Özel Bankacılık müşterisi olabilmeniz için birikim ortalamanızın 1,000,000TL olması gereklidir. ClubFinans Doctors ve ClubFinans Xclusive Doctors kart sahiplerinin Xclusive müşterisi olabilmesi için birikim ortalamasının 50,000TL ve üzerinde olması gereklidir. BÜMED Xclusive kart sahiplerinin Xclusive müşterisi olabilmesi için birikim ortalamasının 50,000TL ve üzerinde olması gereklidir.
  • QNB Finansbank'taki birikim ortalamanıza enpara.com'daki birikimleriniz dahil edilmemektedir.
  • QNB Finansbank’ın hizmet koşullarında değişiklik yapma hakkı saklıdır.

Ücretlendirme

Özel Şoförlü Araç Hizmeti sonrasında transfer ücretini, ClubFinans, ClubFinans Xclusive ve BÜMED Xclusive Kredi Kartınız ile İstanbul’da km. başına KDV dahil 1,7 TL , diğer illerde ise KDV dahil 2TL üzerinden ve varsa köprü, otoban, feribot, park ve bekleme ücretleri eklenerek ödeyebilirsiniz. Havaalanı başlangıç transferlerinde araç otoparkta bekleyeceğinden otopark ücreti alınmaktadır.

İlgili tutar misafir tarafından araç içinde imzalanan bekleme süresi ve km bilgisini içeren belgeye istinaden ClubFinans, ClubFinans Xclusive ve BÜMED Xclusive kart sahibinin kartından tahsil edilecektir. Köprü ve park ücretleri tarife ücreti kadar transfer ücretine ilave edilecektir. Ancak araç sizi bıraktıktan sonra dönüş için yine otoban/feribotu kullanacağından otoban ve feribot ücretleri, tarife ücretinin iki katı tutarında firma tarafından transfer ücretine eklenecektir.

20 km.ye kadar olan transferler kısa mesafe olarak kabul edilecektir. Ayda en fazla 1 (bir) kez kısa mesafe transferi yapılabilir. Müşterilerimiz tarafından onaylanan bedeller transfer sonrası müşterilerimizin ClubFinans, ClubFinans Xclusive veya BÜMED Xclusive kartlarından çekilecektir.

Ek ücretler kapsamında neler var?

Yolcu Gecikmeleri

ClubFinans tarafından rezervasyon sırasında bekleme olacağı bildirilmemişse ilk 15 dakikalık bekleme için ClubFinans müşterilerinden hiçbir bedel talep edilmeyecektir. 15 dakika beklemeden sonraki ilk 15 dakika için 15 TL (KDV dahil) talep edebilecektir. Eğer toplam 30 dakika beklemenin sonunda müşteri gelmemişse araç geri dönecek ve bu sebeple 40 TL (KDV dahil) müşterinin kredi kartından tahsil edecektir.

Araç gecikmeleri

Araç, FİNANSBANK - ClubFinans üyesine haber vermek koşulu ile 15 dakika gecikir ise, müşterinin ödeyeceği ücret üzerinden herhangi bir indirim yapılmayacaktır. Araç bu 15 dakikadan sonra 15 dakika daha gecikir ise, müşterinin transfer sonunda ödeyeceği ücretten 15 TL indirim yapılacaktır. Araç, rezervasyon saatinden itibaren 30 dakika ve/veya üzerinde gecikir ise; müşteri, talebine eşdeğer şöforlü araç kiralama hizmetini ücretsiz sağlayacaktır.

Firma tarafından müşteriye gerekli bilgilendirme yapılmasına rağmen, yolcu aracı beklemeden giderse firmanın veya Bankamızın bir telafi yükümlülüğü bulunmamaktadır.

Rezervasyon değişikliği veya iptali bildirim gecikmeleri

  • İptal talepleriniz için mesai saatleri (09:00-23:00) içinde transferinizden en az 3 saat önce; değişiklik taleplerinizi ise, eski transferinizden en az 3 saat, yeni transferinizden en az 6 saat önce mesai saatleri içerisinde 0216 522 49 59 numaralı ClubFinans Hattı'nı arayarak yapmanız gerekmektedir. Mesai saatleri, haftanın 7 günü 09:00-23:00 saatleri arasıdır. Değişiklik ve iptal talepleri için bildirim saatine uymamanız durumunda 50 km.’ye kadar olan iptallerde 40 TL, 50 km. ve üzeri iptallerde ise 100 TL ClubFinans Kredi Kartı'nızdan ücret alınacaktır. Özel Şoförlü Araç Hizmeti FINANSBANK adına BlueShuttle firması tarafından sağlanmaktadır. Transfer sırasında oluşabilecek her türlü durumdan BlueShuttle firması sorumludur.
  • FINANSBANK'ın, Özel Şoförlü Araç Hizmeti ücret, hizmet koşulları ve içeriğinde değişiklik yapma hakkı saklıdır.
  • Özel Şoförlü Araç Hizmeti'nden yararlanmak isteyen tüm müşteriler transfer şartları, ödemeler ve bekleme ücretleri hakkındaki tüm şartları okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.
  • ClubFinans, ClubFinans Xclusive ve BÜMED Xclusive müşterilerine sunulan özel şoförlü araç hizmeti kapsamında Finansbank A.Ş'nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Müşterilere verilen hizmetler sebebiyle her türlü talep, istek ve şikayetlerin muhatabı hizmeti veren kuruluştur.
  • Özel Şoförlü Araç Hizmeti belirli bir filo dahilinde verilmektedir. İlgili firmanın yoğunluk veya başka bir sebeple hizmet veremediği durumlardan QNB Finansbank sorumlu değildir.

ClubFinans, ClubFinans Xclusive ve BÜMED Xclusive müşterilerine sunulan özel şoförlü araç hizmeti kapsamında doğan tüm sorumluluklar ilgili firmaya (Yön Turizm Yolcu Taşımacılığı ve Organizasyon Hizmetleri TİC. A.Ş.) ait olacak olup, Finansbank A.Ş'nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Özel şoförlü araç hizmeti sebebiyle her türlü talep, istek ve şikayetleriniz için hizmeti veren firma’ya (Yön Turizm Yolcu Taşımacılığı ve Organizasyon Hizmetleri TİC. A.Ş.) 0212 266 05 51 nolu telefonundan ulaşabilirsiniz. Bankamıza bu yönde ileteceğiniz talep, itiraz ve şikayetleriniz de hizmet veren kuruluşa yönlendirilecektir.

243 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ve 246 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde yer alan hükümlere istinaden, Bankalar yaptıkları hizmet ve satış işlemlerine ilişkin kayıtlarının dayanağı olan fatura yerine dekont düzenlemekle yükümlüdür. Kredi kartı işlemlerinde hesap özetleri dekont yerine geçtiğinden, Bankamız kredi kartları kullanılarak alınan hizmetler hesap özetinde detaylı olarak yer almaktadır. Dolayısıyla söz konusu hizmetlere ilişkin Bankamızdan fatura talep eden müşteriler, hesap özetlerini tevsik edici belge olarak da kullanabilir.